Monday, July 2, 2018

සිත තාම තරුණයි 10

“ සිරියක්කේ.... සිරියක්කේ.... “

“ කවුද.......? “

“ මං බං.....“

“ ආ මං මේ කවුද බැලුවා..... තිලකේ උඹනේ..... ඉදගනින්කෝ මෙහෙන්.....“

“ මං මේ ළඟට ආපු ගමන් නිකං මේ පැත්තෙත් ඇවිත් යන්න ආවා......“

තිලකේ මාමා හෙවත් අම්මා බුදුවේවා මාමා පැමිණ ඇත. ගුණසිරි ද ඔහුට ලංවුනේය.

“ ආ උඹ දැන් ගජ ඉළන්දාරියා වෙලානේ..... අළු ගසලා දාලා ඇවිත් තියෙන්නේ.....“

ගුණේ ලැජ්ජාවෙන් බිම බලා ගත්තේය.

“ සුමනක්කා හිටියනම් මේ කොල්ලා දිහා බලලා කොච්චර තන්තෝස වෙයිද....? “ තිලකේ අනේ අනිච්චේ බං.... මූට මමත් නැති වුනානං මහපාර තමයි.. “

සිරියා නැන්දා විස්සෝප වන්නට විය.

“ උඹට මතක ද කොළුවෝ.... දවසක් උඹ මගේ බයිසිකලේ පෙරළුව හැටි....? “

සිනාසෙමින් තිලකේ මාමා අසද්දී ගුණේට ද ඒ සිදුවීම සිහිපත් විය. අහිංසක කමට පැත්තක් අල්ලාගෙන සිටිනා මේ කොළුවා තිලකේගේද සිත ගත්තේය. එදා මෙදා තුර සිරියක්කා ගුණසිරි සම්බන්ධව වරදක් කියා නැත. කිව්වානම් ඒ හොඳක්ම පමණි. කුසුම්සිරිට ද පාඩම් කියාදෙමින් ඔහුවද හරි මඟට ගැනීමට වෙහෙසක් ගන්නා ගුණේ සම්බන්ධව සිරියාගේ සිතේ ඇත්තේ මහත් පැහැදීමකි.

“ කොළුවෝ.... ඕන නම් මගේ බයිසිකලේ රවුමක් ගිහින් වරෙං.....“

තිලකේ ගුණේට පැවසීය. ගුණේ හෙමි හෙමින් සංයමෙන් යුතුව බයිසිකලය වෙත ලං විය.

“ ඉතිං අක්කේ... මේ කොළුවව හැමදාම මෙහෙම තියාගන්න ද හිතන්නේ...? “

“ ඇයි තිලකේ උඹ එහෙම ඇහුවේ...? “ ගුණෙයා දැන් මොකක්දෝ විබාගයක් ගන්ඩ ඉන්නේ... හැමදාම කැලෑසියේ පලවෙනියා.... ඕකා ඉගෙණගන්න හරි දස්සයා... අපේ කුසුමයටත් පාඩම් වැඩ කියලා දෙන්නේ.... ඕං ඔය විබාගේ ලියලා මොකක්දෝ රස්සාවකට යනවා කිව්වේ....“

“ නෑ සිරියක්කේ.... ඌ දිහා බැලුවම හරි නිමිච්චි පාටක් පේනවා... උඹලා කැමතිනම් මං ඌව අපේ ගෙදර එක්ක යන්නං..... කමලත් කැමතිවෙයි අපිට දරුවෙක් මල්ලෙක් කියලත් නැති එකේ ඌව හදාගන්න....“

“ අනේ.... අනේ.... තිලකේ මං දන්නේ නැද්ද උඹගේ හැටි.... උඹ ඌව උඹේ ඔය දහදුරා වැඩ වලට පුරුදු කරන්ඩ තමයි ඔය.... ඌ ඔය මදාවිකං දන්නෑ....“

“ ඕකනේ උඹලට මොකුත් කියන්ඩ බැරි බං.... මගේ බිසිනොස් වෙනයි... ඌ වෙනයි.... මට ඌව මගේ බිසිනොස් වලට ඇදෑ ගන්න වුවමනාවක් නැ... අපිටත් දරුවෙක් නැති එකේ කමලත් කොච්චර සාංකාවෙන්ද උන්නේ.... මූව මං එක්ක යන්න ද කියලා සයිමන් අය්යාගෙනුත් අහලා කියහංකෝ.....“

“ හා..............හ්........., හා............හ්......, මං අහන්නන්කෝ.....“

“ එහෙනං මං යනවා......“

තිලකේ මිදුලට බැස්සේය.

“ කොල්ලෝ ඔය බයිසිකලේ ගෙනෙං මට යන්න...“

ගුණේගෙන් බයිසිකලය ඉල්ලාගත් තිලකේ ගුණේගේ ද හිස අතගා යන්නට ගියේය.

කම්මුලට අතක් තබාගෙන තිලකේ යනදෙස බලා සිටි සිරියා,

“ ගුණේ උඹ කැමති ද තිලකේ මාමාලගේ ගෙදර යන්න...? “ යි ගුණේගෙන් ඇසුවාය.

“ ඒ මොකටද නැන්දේ...? “

“ මොන ඉලව්වකටවත් නෙවෙයි බං එහෙ නවතින්ඩ.....“

“ හැමදාටම.....? “

“ ඔව් හැමදාටම......“



No comments:

Post a Comment