Tuesday, April 27, 2021

ජීවිතයේ තවත් එක් අත්දැකීමක්... 2 වන කොටස.

 






Driving කියන්නේ මගේ Hobby එකක්....

මේ කොටසින් මම කියන්න උත්සාහ කරන්නෙ මෝටර්රථ කාර්මික අංශයේ කාරණා ටිකක්..

ඒ අංශයට කැමති නැති කෙනෙක් නම් මම ලියන මේ දේවල් Greek වගේ වෙන්න පුළුවන්...😂😂😂

ඔය ස්ත්‍රී පාර්ශවයේ අයට විශේෂයෙන්ම...😂😂😂

ඉතින්..., මුලින්ම මම අවධානය යොමු කලේ කුමණ ආකාරයේ වාහනයක් මට සුදුසු වෙයි ද කියලයි....

පොලීසියේ ඉන්න කාලෙත් මම පැද්දේ ජීප්...

ඉතින් මම ආශම වාහනේ වුනේ ජීප්...

ජීප්, ජීප් කියන කොට සමහර  American Jeep වර්ගයේම Jeep පාවිච්චි කරන අය  ඒකට කැමති නෑ...😂

ඒත් ඉතින්..., කරන්න දෙයක් නෑ,  ලංකාවේ 4wheel SUV හදුන්වන්නේ ඔය නමින් තමයි...

පොලිසියේ තියෙන Toyota Land cruiser එක, Mitsubishi pajero එක, Mahindra scorpio එක පොදුවේ හදුන්වන්නේ Jeep කියන නමින්....

ඒක අපේ බස් වහරට ඇවිල්ලා ඉවරයි...

කතාව ටිකක් වෙන පැත්තකටත් ගියා වගේ...😂 සමාවෙන්න ඒකට...😭

හරි දැන් ඔන්න ආයෙත් කතාවට යමු... 

ඉතින් වාහන වලින් මම ආශම Jeep වලට නිසා මම අවධානය යොමු කරේ මගේ ඒ ආශාව කොහොම හරි ඉෂ්ට කරගන්නයි...

ඒත් ඉතින්..., ඒ ගැන සමහර මගේ හිතවතුන්  විරුද්ධ මත ප්‍රකාශ කලා මෙන්න මෙහෙම...

" ඔයාට ජීප් එකක් හරියන්නෙ නෑ..., ඔයාට හරියන්නේ පොඩි කාර් එකක්..."

"ඔය ජීප් නඩත්තු කරන්න හරි අමාරුයි...."

" ඔය පරණ වාහන අරගෙන අමාරුවේ වැටෙන්න එපා...! "

ඔය වගේ නොයෙකුත්, මගේ මතයට විරුද්ධ මත තමයි මට අහන්න සිද්ධ වුනේ...😂😂😂

මොන කරුමයක්ද මන්දා  මට නිතරම හම්බ වෙන්නේ ඒ වගේ, බැ යන්නෝ, නැ යන්නෝ....😂😂

එහෙමත් නැත්නම්.....,

යම් වැඩක් කරන්න යනකොටම

ඕක හරියන්නේ නෑ....,

ඕක අමාරුයි...., වගේ පූර්ව නිගමන තුල ඉදගෙන උපදෙස් දෙන්නන්...😭

අන්තිමට වෙන්නේ මම හිතුවක්කාර වෙන එක....😂

පසුගාමි අදහස් වලින් මට උදව් කරන්න ආව ඒ ඈයින්ට කුදගහගන්න කියලා...

මම තීරණය  කලා Jeep එකක්ම මිලදී ගන්න...

ඒකට බලපෑව කාරණා තමයි....,

අපේ රටේ බහුතරයක් දෙනා ආබාධිත පුද්ගලයෝ ගැන හිතන්නේ ටිකක් අවතක්සේරුවෙන්....

එයාල හිතන්නේ එයාලගේ අනුකම්පාව යටතේ අපි ජීවත් විය යුතුයි කියලා...

ඔය පොඩි කාර් එකක්...,

ත්‍රී වීල් එකක් එලෙව්වට කමක් නෑ....

ඒත්....,

Jeep එකක්....???

ඒක හොද වැඩියි අබ්බගාතයෙකුට....😂😂😂😂

ඔන්න ඔය මානසිකත්වය  කඩන්නත් මට ඕනි වුනා.....

ඒ වගේම  මට රෝද පුටු දෙකක් යන තැනකට ගෙනියන්න වෙනවා...

Wash room wheelchair එකකුත් පාවිච්චි කරන්න සිද්ධ වෙලා තියෙන නිසා..

කොලඹ ඉදලා ගමේ යනකොට ඔය දෙකයි, මගේ බඩුයි, සේරම එකතු වුනාම කාර් එකක හිතන්න වත් බෑ....

ගමේ ආවමත්  මගේ සහෝදරයින්ගේ ලමයි, ඒ ලමයිගේ ලමයි... ඔය ඔක්කොටම Transport දෙන්න ගියාම ලොරියක් තිබුනත් මදි...😂😂

අනිත් විශේෂම කාරණයක් තමයි.....

පාරට වාහනේ දැම්මට පස්සෙ මග මරුවන්ගෙන් බේරෙන්න...

ඒ වගේම දුෂ්කර මාර්ගයක වුනත් කරදරයක් නැතිව ගමන් කරන්න පුළුවන් වීම....

ඔය පොඩි පොඩි වලවල්, ගැටිති උඩින් අපහසුවකින් තොරව යන්න...

ඉතින් ඔය  අවශ්‍යතාවයන් සියල්ල සපුරා ගන්න පහසු නිසා තමයි., Jeep එකක්ම මිලදී ගන්න තීරණය කලේ...

ඉතින්, මිත්‍රවරුනි...,

SUV 4wheel Jeep එකක් හොයන්න මාකට් එකට බැස්සම තමයි මට තරු විසි වුනේ....😢

මගේ උපන් වර්ෂයට ආසන්න කාලෙදි නිශ්පාදනය කරපු එකක් වත් හිමි කරගන්න එක ලේසි, පාසු නෑ කියලා  පෙනුනා...

ඒත්.., ඉතින් ලේසියෙන් යමක් අතාරින සිරිතක් මගේ නෑ නේ....💪😃

ඔන්න හොයාගෙන යනකොට,  මගේ බජට් එකට  හරියන, පෙනුමත් හොද, ඉංග්‍රීසි අකුරු තියෙන, සැප පහසුව උපරිම, පිකප් එකත් උපරිම තියෙන, 4wheel SUV එකක් හම්බ වුනා...

හැබැයි මේක නිශ්පාදනය කරලා තිබුනේ ඉන්දියාවේ... ඒ නිසා තමයි මගේ බජට් එකට හරිගියේ... 😃

ඒත්..., ඉතින් ඔන්න ආයෙත් මට නොයෙකුත් අවවාද ලැබෙන්න පටන් ගත්තා....

"හපෝ... ඔය ඉන්දියන් ලඩි ගන්න එපා...!!!

හැමදාම ගරාජ්වල ඉන්න වෙයි, ඕක ආයි විකුණන්න නම් හම්බ වෙන්නේ නෑ.... සදාකල් ඔබ මගේ තමයි...

ඔය වගේ කොච්චර උපදෙස් ලැබුනත්, හිතුවක්කාර මම මගේ අදහස වෙනස් කලේම නෑ...

ඔය බාධක රැසක් මැද මම දැන් පාවිච්චි කරන Mahindra Scorpio Jeep එක මිලදී ගත්තා....

මේ Jeep එක ලංකාවට ගෙන්නලා තිබුනේ 2003 දී, අපේ රටේ මැති ඇමතිලට, පාවිච්චි කරන්න.. 

ඒ නිසා මේ Jeep රථය VIP ලාට පාවිච්චියට  සුදුසු පරිදි නිශ්පාදනය කරලා තියෙනවා...

මේක 2.6 enging capacity එකක් තියෙන, Intercooler Turbo

GLX  7 Seats රථයක්...

ඔන්න ඔහොම කොහොම හරි මම රථයක් මිලදී ගත්තා.

හැබැයි මේක Manual gear පද්ධතියක් තියෙන රථයක්...

මගේ ටාගට් එකට යන්න නම් Auto gear පද්ධතියක් තිබිය යුතුයි....

ඉතින් ඊළඟට මට මුහුණ දෙන්න සිද්ධ වුනේ ඒ අභියෝගය ජයගන්නේ කොහොමද කියන එකටයි...

ඊළඟ කොටසින් මම ඔබ හමු වෙන්නම් කොහොමද මම ඒ අභියෝගය ජයගත්තේ කියලා කියන්න....

01. වෙනි කොටසට.

 https://pradeepdesilvablog.blogspot.com/2021/04/1.html

No comments:

Post a Comment