Saturday, January 11, 2020

"අත්හදා බැලූ දැනුම...."


පසුගිය දිනක අවුරුදු 25 ක් 30 ක් කාර්මික කේෂ්ත්‍රයේ කටයුතු කරන මා හිතවත් ගරාජයක හිමිකරුවෙක් හමු විය.

ඔහුගේ Bighorn Jeep රථයේ නිසි ලෙස Gear පද්ධතිය ක්‍රියා නොකිරීම හේතුවෙන්
මාස දෙක තුනක් තිස්සේ  එක් gear එකක පමණක් රථය ධාවනය කරන බව පැවසීය.
  මේ නිසා  ඔහු දැඩි ලෙස   හෙම්බත්ව සිටින බවත්,  Jeep රථයට අලුතින් Gearbox එකක් තැබීමට තීරණය කර ඇති බවත් කියා සිටියේය, Jeep රථය පරීක්ෂා කර බැලූ ඒ සම්බන්ධව විශේෂ කාර්මික දැනුමක් තිබෙන කීපදෙනෙකුද රථයේ දෝෂය තිබෙන්නේ Gearbox එකේ බව පෙන්වා දී තිබීම  එම තීරණයට එළඹීමට හේතු වු  බව ද ඔහු වැඩිදුරටත් පවසා සිටියේය.

ඔහුගේ  Jeep රථයේ Gear පද්ධතියේ  පවතින දෝෂය ක්ෂණිකව මට වටහා ගැනීමට හැකි විය. මගේ Jeep රථයේ engine එක හා gearbox එකේ වර්ගයම ඔහුගේ Jeep රථයේ ද වීම  එයට හේතුවයි. මගේ Jeep රථයේ gear පද්ධතියේ දෝෂ සියල්ල විසදා ගනු ලැබුවේ මම තනිවමය.
පසුගිය කාලේ පුරාවටම මට කාලය මිඩංගු කිරීමට සිදු වුනේ මගේ රථයේ පැවතුන දෝෂයන් නිරාකරණය කරගැනීමටයි. ඒ සඳහා දැනුම අන්තර්ජාලය ඔස්සේ සෙවීමටත් ඒ සොයාගත් දැනුම අත්හදා බලන්නටත් දවසින් වැඩි කොටසක් වැය වුනි. සමහර අවස්ථා වලදී රෝද පුටුවේ ඉදගෙන මේ දේවල් සිදු කිරීම දැවැන්ත අභියෝගයක්ද විය. කෙසේ වුවත් අවසානයේ මගේ උත්සාහය මල්පල ගැන්වී මගේ රථයේ ගියර් පද්ධතියේ  දෝෂයන් සියල්ල නිරාකරණය කරගන්නට හැකි වුනි. ඒ අනුව මා ලද අත්දැකීම් හා එකතු කරගත් දැනුම යොදාගෙන ඔහුගේ Jeep  රථයේ දෝෂයද විසදා දීමට මම ඉදිරිපත් වුනෙමි.
රථයේ  දෝෂය පරීක්ෂා කර බැලු මම එය  විනාඩි පහක් දහයක් ඇතුලත  නිරාකරණය කර දීමට  සමත් වූයෙමි. 

Gear shifting දෝෂය වගේම රථයේ Turbo එක on නොවීමේ ගැටලුව ද මම  විසදා දුන්නෙමි.

රථයේ දෝෂය නිසිආකාරව හදුනාගැනීමට නොහැකිව මාස ගනනාවක් තිස්සේ  හෙම්බත්ව සිටි හිතවතාට විශාල මානසික අස්වැසිල්ලක් ලබාදෙමින් ඔහුගේ ගැටලුව ඉතා කෙටි කාලයක් තුල  නිරාකරණය කරදී ඔහුගේ මුදල් හා කාලයද ඉතිරි කරදීමට  සමත් වීම ගැන මා තුල ඇත්තේ විශාල සතුටකි.   ඒ ප්‍රීතිය මෙසේ සනිටුහන් කරන අතර  එක් රැස් කරගත් දැණුම ඕනැම කෙනෙක් සමඟ බෙදා හදා ගැනීමට මා සුදානම්ය. විශේෂයෙන් Isuzu bighorn 4JG2 3.1 TD Engine හා AW 30-40 LE වර්ගයේ  Auto Gearbox පාවිච්චි කරන්නන්ට මගේ දැනුම ලබාදිය හැක.

මේ කේෂ්ත්‍රයේ දැනුම එකතු කරගැනීමේ දී අන්තර්ජාලය මෙන්ම හිතවතුන් බොහෝ පිරිසක් මට උදව් උපකාර කල බව ඔවුන් මගේ කෘතඥතාවය පුදකරමින් සටහන් කරන්නෙමි.
Gamini Kumarasiri, 
Dhammika kariyawasam,
Roshan indika,
Herbert premaratna,
Tikiri wapa,
Gihan indika,
Prasad Kumara,
Kt Dharmarathna
Vickum සහ
මෝටර් කාර්මික දැනුම Group එකෙන් ද මම විශාල දැනුමක් එකතු කරගත්තෙමි.
විශේෂයෙන් එහි ලිපි පලකරන Chandrasiri Jayawickrama,
Uthpala maheekantha වැනි මහත්වරුන්ගේ ලිපි ද ප්‍රයෝජනයට ගත් බව සඳහන් කලයුතුයි.

No comments:

Post a Comment